انواع رنگ های تی شرت برای شیک پوشان

انواع رنگ های تی شرت برای شیک پوشانReviewed by Admin on Dec 15Rating: 5.0

انواع رنگ های تی شرت برای شیک پوشان

رنگ های تی شرت

رنگ های تی شرت

تی شرت یکی از بهترین و راحت ترین لباس های امروزه است و افراد زیادی چه زن و چه مرد و کودک همه از پوشیدن تی شرت احساس خوبی دارند و به علت سادگی در دوخت و برش و نداشتن سنگ و نگین و زیپ و دکمه های زیاد و مدل تقریبا آزاد برای شستشو نیز دردسری ندارند وبه راحتی شسته و خشک می شود .

رنگ های تی شرت ها با شلوارهای جین به خوبی ست می شوند و برای همه اندامی زیبا هستند ،از تی شرت ها می شود در مهمانی ها و سر کار استفاده کرد و از نوع مرغوب و خوش جنس آن در مجالس رسمی بهره برد .

مراحل تشخیص کیفیت پارچه

تی شرت ها از نظر یقه چند نوع هستند که بسته به اندام شخص بهتر است از نوعی که با بدن آن ها همخوانی دارد استفاده کنند برای مثال افراد چاق یقه هفت و لاغرها یقه گرد و افراد متناسب می توانند از تمام مدل ها استفاده کنند .اما از نظر بلندی تی شرت باید بگوییم تی شرت ها نباید زیاد بلند و یا کوتاه باشند و افراد قد کوتاه بهتر است تی شرت بلند نپوشند چون کوتاه تر جلوه می کنند .اما از نظر آستین ها هم بهتر است زیاد گشاد و یا تنگ نباشد چون درافراد چاق آستین تنگ بازو را بزرگ تر و در افراد لاغر ،لاغری بازویشان را بیشتر نمایان می کند پس سعی شود حد متوسط را در نظر بگیرند .

بهترین تی شرت ها از جنس پنبه هستند که بسیار سبک و خوش پوش هستند اما امروزه پنبه را با خیلی از الیاف دیگر مخلوط کرده اند و جنس های متنوعی در بازار دیده می شود  .

در تابستان چه تیشرت های تابستانه ای بپوشیم

انواع رنگ های تی شرت :

تی شرت سفید :

که بهترین رنگ تی شرت است و در همه جا کارایی دارد وبه همه ی افراد می آید و کلا رنگی جذاب و خواستنی است و یکی از رنگ هایی است که همه ی مردم اگر شده یکی از لباس هایشان را از این رنگ بر می دارند .

تی شرت خاکستری:

رنگ خاکستری نیز رنگ پرطرفداری است چون خوش اندام ها را زیباتر و چاغ ها و لاغر ها را متناسب تر نشان می دهد و خوبی این رنگ نسبت به سفید این است که کمتر کثیقف می شود و چرک بر دارتر است .

تی شرت مشکی:

امروزه مدلی ترین و پرطرفدارترین رنگ در جوانان مشکی است چون رنگی خاص است و روانشناسان آن را رنگ سرمایه طلبی می شناسند .این رنگ به علت چرک برداری و لاغرتر نشان دادن افرادچاق ، بی عیب نشان دادن اندام هایی که حتی کمی شکم و یا قوز دارند بی نظیر است وبیشتر خوانندگان و بازیگران به این رنگ علاقه دارند .امروزه بر روی این تی شرت ها برچسب های مورد علاقه ی خوشان را می زنند .

اشتباهاتی که در هنگام شستن تی شرت با دست مرتکب می شوید

تی شرت های راه راه :

این تی شرت ها با راه عمودی برای چاق ها و با راه افقی برای لاغرها زیبا هستند اما این تی شرت بیشتر برای پوشیدن روزانه است و برای مجالس و مهمانی ها زیاد مناسب نیست .

تی شرت های رنگی :

انواع و رنگ های دیگری در بازار وجود دارد از قبیل (قرمز ،صورتی،آبی،سبز،زرد و …..)که این رنگ ها متناسب با سلیقه و اندام شخص باید چک و پوشیده شود تا ببینند که کدام رنگ به تن آن ها می آید ولی لازم به ذکر است که بگوییم افراد چاق بهتر است از هر رنگی تیره ی آن را انتخاب کنند مثلا قرمز تیره،آبی تیره و…تا لاغرتر نشان داده شوند ولی افراد لاغر رنگ های باز مثل زرد و نارنجی و سبز روشن انتخاب خوبی برایشان می تواند باشد .

منبع : bedunim.ir

سئو شده توسط: سوپروب