راهنمای خرید تی شرت ها

راهنمای خرید تی شرت ها

خرید تی شرت

خرید تی شرت

آقایان به علت اینکه موهای کوتاه دارند و آرایش و تجملات و طلا آلات زیادی ندارند باید لباس آن ها بسیار جذاب بنابراین آقایان شیک پوش همواره به دنبال لباس هایی راحت و شیک هستند امروزه تی شرت ها بهترین و راحت ترین لباس های مردانه هستند که آن ها می توانند در همه جا از آن ها استفاده کنند و با شلوارهای جین و کتانی خود ست کنند ،مطمئنا داشتن ساعت و عینک و همچنین دستبندهای چرمی  تیپ آن ها را کامل تر و جذاب تر می کند .

حتی آقایان ساده پوش نیز طرفدارانواع تی شرت ها هستند بنابراین در بازار ها انواع مدل ها و رنگ هایش با جنس های متفاوت وجود دارد .نکات مهم در انتخاب تیشرت عبارتند از :

جنس تی شرت :

تی شرت هایی که در بازار وجود دارند انواع زیادی از لحاظ جنس دارند و افراد بنا به سلیقه و احتیاج خود از آن ها انتخاب می کنند اما می شود گفت که بهترین جنس پارچه ی تی شرت پنبه ای است که بسیار هم گران است ،این پارچه نرم و لطیف است و به تن همه می نشیند ،البته جنس های دیگری از قبیل مرینو که ضد عرق بوده و بوی بد بدنتان را در خود نگه می دارد یا تی شرت هایی با جنس ژرسه که متخصص رنگ ندادن و حفظ بافت های پارچه لباس برای طولانی مدت و بسیار مقاوم استو تی شرت هایی با جنس مارسلا یا پیکه که عموما سه دکمه ای هستند و به لاگوست معروفند.

 تی شرت های یقه گرد:

یقه گرد که بسیار پرطرفدار است و تقریبا به همه می آید اما افرادی که بالاتنه ی بزرگ و پهنی دارند بهتر است گرد باز یا هفت بپوشند .یقه گرد برای افراد با بلاتنه ی کوچک و لاغر عالی است و سینه ی آن ها را پهن تر نشان می دهد .

تی شرت های یقه هفت :

این نوع یقه برای افراد چاق و بالاتنه درشت بسیار عالی است و آن ها را لاغرتر نشان می دهد که دو نوع هفت کمی باز و هفت بازتر دارد البته افراد لاغر نیز می توانند از نوع یقه هفت کمی باز استفاده کنند چون طرحی بسیار زیبا است و برای افرادی که کوتاه قد هستند چون مقداری از گردن آن ها بیرون می ماند آن ها را بلند قد تر نشان می دهد ولی برای افرادی که بالاتنه ی صاف و بدون برجستگی دارند زیاد مناسب نیست و بهتر است یقه گرد بپوشند .

یقه جدا و انواع یقه های قایقی و غیره نیز وجود دارد که بنا به میل و سلیقه می توان آن ها را تن زد و امتحان کرد و برای پوشیدن انتخاب کرد .

آستین تیشرت ها :

آستین ها بهتر است نه گشاد باشند و نه تنگ چون برای افرادی که بازوی بزرگ دارند و یا بازوی لاغری دارند آستین تنگ اشکالات بدن را بیشتر نشان می دهد و بهتر است آستین متناسب و عادی باشد و البته سعی شود زیاد بلند و کوتاه هم نباشد بلکه تا آرنج اندازه ی نرمالی است .

چاپ روی تی شرت ها :

امروزه افراد زیادی علاقه دارند که عکس خواننده ها،بازیگران ،بزرگان دینی و مذهبی،شخصیت های کارتونی و یا تصاویر دیگر را روی تی شرت خود چاپ کنند که البته با سفرش دادن به مراکزی که این چاپ ها را انجام می دهند ، می توانند از این امکان بهره ببرند .

تی شرت ها از لحاظ رنگ هم بسیار متفاوت هستند اما رنگ های مشکی ،طوسی و سفید از پرطرفدارتزرین رنگ ها هستند .

منبع : www.beytoote.com

سئو شده توسط: سوپروب