راهنمای خرید پیراهن یا تی شرت مردانه

راهنمای خرید پیراهن یا تی شرت مردانهReviewed by Admin on Oct 19Rating: 5.0

راهنمای خرید پیراهن یا تی شرت مردانه

پیراهن یا تی شرت مردانه

پیراهن یا تی شرت مردانه

آقایان باید در هنگام انتخاب تی شرت دقت کنند تا تی شرتی که به اندامشان بنشیند انتخاب کنند نه تی شرتی که صرفا گران استو یا مد روز است. ما در انجا به چند نکته ی کلیدی اشاره می کنیم:

هیچ وقت تی شرتی که خیلی گشاد و یا تنگ باشد استفاده نکنید چون باعث می شود شما شلخته و وارفته یا بسیار چاق تر نشان دهید

تی شرت های مذهبی

طرز تی شرت پوشیدن آقایان چاق:

  • اگر چاق و پر هستید هیچ گاه از تی شرت های زمخت و سنگین استفاده نکنید و بیشتر از تی شرت های سبک و نخی بهره ببرید.
  • افراد چاق بهتر است از تی شرت های یقه کیپ دوری کنند.
  • افراد چاق باباسن بزرگ کت هایی که در پشت دو تا چاک دارند استفاده نکنند چون باسن آن ها را چاق تر و پهن تر نشان می دهد و این فرم بدنشان را بد می کند بهتر است از کت هایی با پشت صاف و بدون چاک استفاده کنند تا باسنشان را بپوشاند.
  • کمربند برای همه ی اندام ها زیبا نیست به خصوص افرادی با شکم بزرگ بهتر است کمربندهای بزرگ و ضمخت و پهن نبندند
  • اگر چاق هستید از رنگ های تیره مثل مشکی،سورمه ای ،آبی نفتی و قرمز تند استفاده کنید چرا که شما را لاغرتر نشان می دهد اما اگر لاغر هستید بهتر است از رنگ های شاد و روشن مثل زرد و آبی و سفید استفاده کنید .
  • البته امروزه بیشتر افراد چه چاق چه لاغر تیشرت سفید و مشکی و در بعضی مواقع خاکستری را در کمد تی شرت خود دارند.
  • اگر کوتاه قد هستید تی شرت و شلوار یک رنگ بپوشید چون بلند قدتر نشان داده می شوید ولی اگر بلند قد هستید بهتر است رنگ تی شرت و شلوارتان دو رنگ باشند تا خیلی بلند به نظر نرسید.
  • اگر گردنتان چاق است یقه گرد نپوشید و بیشتر یقه هفت بپوشید اما اگر گردن بلند و باریکی دارید بهتر است یقه گرد یا یقه جدا بپوشید تا کمتر گردنتان به چشم بیاید و خوش تی شرت تر شوید.
  • اگر بالاتنه ی پهن و چاقی دارید به سراغ یقه هفت بروید هرچه یقه هفت بازتر باشد عرض سینه و چاقی بالاتنه ی شما را کمتر به چشم می آردو خوش تی شرت تر به چشم می خورید اما اگر بالاتنه ی لاغر و سینه ی صافی دارید از یقه گرد استفاده کنیدچون شما را کمی پر تر نشان می دهد و سینه ی شما را پهن تر به چشم می آرد .
  • اگر چاقید اصلا تیشرت با راه راه افقی را از سرتان بیرون کنید چون شما را بسیار از آنچه هستید چاق تر نشان می دهد

ولی اگر لاغرید به راحتی پیراهن را راه افقی بپوشید و تازه کمی پرتر به نظر برسید و تازه بهتر است تیشرتی که در قسمت سینه اش خط افقی دارد بپوشید تا سینه ی شما را پر تر نشان دهد ولی چاق ها بهتر است از را راه عمودی استفاده کنند تا آنها را لاغر تر نشان دهد ولی رنگ های ساده و تیره برای افراد چاق بینظیر است اما اگر دلتان تنوع رنگ دوست دارد سعی کنید تیشرت های تیره با آستینهای مثلا روشن بپوشید یا تیشرت تیره طرح دار .

چاپ عکس روی شال – فروش شال

طرز تی شرت پوشیدن آقایان قد بلند:

آقایان قد بلنداصلا از طرح هایی با راه راه عمودی استفاده نکنند چون آنها را به صورت غیر معمول و نامتناسب بلند نشان می دهد.اگر از کراوات استفاده می کنند بهتر است پهن باشد که توجه ها را به خودش جلب کند.این افراد به هیچ وجه جلیقه ی کوتاه نپوشند چون ظاهری نامتناسب به آنها می دهد.لازم به ذکر است که بگوییم کت های بلند با دو چاک در پشت آنها را کمی پرتر و خوش فرم تر نشان می دهد،از دستمال گردن استفاده کنید.

طرز تی شرت پوشیدن آقایان با شکم بزرگ:

آقایان با شکم بزرگ نباید هیچ وقت تیشرت و یا تی شرت چسبان به خصوص از ناحیه ی شکم بپوشند چون توجه ها را به این ناحیه از بدنشان جلب می کنند،بهتر است شلوارشان را بالای ناف وروی شکم نبندند،بهتر است از تیشرتهای تیره و کمی گشاد را به جای تیشرت های تنگ و روشن استفاده کنند،بهتر است از جلیقه های سبک و فانتزی روی تیشرتتان استفاده کنید چرا که شکم را می پوشاند و به خوش فرم شدن شما خیلی کمک می کند؛از شلوارهای جین تیره استفاده ببرید چون شلوارهای پارچه ای شما را چاق تر نشان می دهد.

اگر از ناحیه ی بالاتنه بخصوص بازوها چاقید از آستین های خیلی کوتاه استفاده نکنیدچون شما را چاق تر نشان می دهد.

نکات مهم برای انتخاب و خرید لباس زنانه

طرز تی شرت پوشیدن آقایان قد کوتاه:

تی شرت های با راه راه افقی نپوشید چون کوتاه تر و پهن تر به نظر می رسند به هیچ وجه جین هایی که قسمت پایین شلوار را تا می زنند را نپوشید ؛در عوض جین های تیره بپوشید،کفش بوت را انتخاب نکنید و از تیشرت های خیلی گشاد و بلند دوری کنید ،سعی کنید تیشرت از خط کمرتان بیش از ۵ سانت بلندتر نباشد عموما این افراد اگر پیراهن کوتاه نازک بارنگ مشکی یا سورمه ای با شلوار جین تیره مثل سیاه و یا دودی بپوشند بسیار خوش فرم تر به چشم می خورند ،از تی شرت های پر دکمه و زیپ و چر از زیور آلات دوری کنید،بهتر است انگشترهایی با نگین مستطیل بلند انتخاب کنید .

تیشرت جان سینا u cant see me

آقایانی که لاغر هستند چه بپوشند:

اگر لاغر هستید به هیچ وجه تی شرت تنگ و چسبان نپوشید چون شما را لاغرتر نشان می دهند،از تی شرت های راه راه عمودی استفاده نکنید ولی راه راه افقی خوب است و شما را پرتر نشان می دهد،از تیشرت های یقه دار برای پوشیدن گردنتان استفاده کنید،از کراوات پهن استفاده کنید ،هیچ وقت از چکمه های بلند استفاده نکنید ،می توانید از جلیقه هایی کهپر جیب و زیپ و شلوغ هستند استفاده کنید تا چاق تر به چشم بیایید.

منبع : www.yjc.ir

ممنون از اینکه با ما همراه بودید.

سئو شده توسط: سوپروب