انواع تی شرت

خرید تی شرت مردانه و پسرانه

این مطلب در باره خرید تی شرت در انواع مختلف و در طرح های مختلف میباشد همچنین در مورد اجناس کلی موجود و هم چنین اینکه هر نوع تی شرت برای چه کسی میتواند زیبا باشد توضیح داده شده است. این امکان وجود دارد که از بین تمامی توضیحاتی که میدهیم یکی از انواع خرید تی شرت انتخاب شما باشد پس تا انتهای مطلب همراه سایت خرید آنلاین تی شرت باشید.

همان طور که میدانید تی شرت ها هیچ وقت از مد نمیروند و همیشه میتوان آن ها را استفاده کرد چه در زمستان زیر لباس های گرم پوشیده میشودن و چه در تابستان که به تنهایی پوشیده میشود. اغلب ما نیز وقتی تی شرت های بیرون از منزل مان را چند باری میپوشیم دیگر آن ها را بیرون نمی پوشیم و داخل خانه آن را مصرف میکنیم. و گاها پیش آمده که با چند هفته پوشیدن تی شرت ها مادرانمان آنها را به صورت دستمالی برای گرد گیری منزل در می آورند و بله ! این همه پول بابت خرید تی شرت دادیم و آخر شد دستمال گردگیری! خب چرا تی شرت گران بخریم !؟  با خرید تیشرت ارزان میتوانیم همه این روند را به همین صورت پیش ببریم!  البته خرید تی شرت مطلوب و با جنس و کیفیت عالی همیشه خوب است اما به شرطی که الکی گران نباشد! برخی مغازه دار ها به دلیل هزینه های گزاف مغازه مانند اجاره و آب و برق و گاز و … باید روی قیمت اصلی تی شرت ها و لباس ا بکشند! خب آنها هم گناهی ندارند! بالاخره به شخص دیگری باید اجاره دهند همه که مغازه از خودشان ندارند بابا !!!!

خرید تی شرت

اما خب ما میتوانیم در صورتی که تمایل به خرید آسان و ارزان تر داشته باشیم از طریق اینترنت با خرید اینترنتی تی شرت ارزان و خوب به خواسته خود برسیم. البته خرید از فروشگاهی که به آن اطمینان دارید نیز مهم است. همیشه از فروشگاه اینترنتی استفاده کنید که به آن اطمینان دارید و میدانید که هم جنس تان در زمان مناسبی به دست تان میرسد و هم نسبت به جنس خریداری شده اطمینان دارید که دقیقا همان جنس با همان کیفیت مورد نیاز را برای شما ارسال خواهد کرد.

قبل از هر چیزی باید بدانید که کلمه تی شرت چرا برای این کالا انتخاب شده است و اصلا از جا آمده است. خب اگر کمی دقت کنید متوجه میشوید که حرف T شبیه یک تیشرت واقعی میباشد! بله درست حدس زدید. خب اکنون در سایت خرید تی شرت ارزان به بررسی انواع خرید تی شرت میپردازیم.

خرید تی شرت هایی که روی آنها جملاتی درج شده است. آیا شما از متن روی تی شرت ها اطلاعی دارید؟! آیا میدانید خرید تیشرت ای که روی آن جمله ای نوشته باشد به چه معناست ؟! خب شاید به چشم تان خورده باشد که گاها جملات و قطعه ای از شعر شاعران را روی تی شرت ها مینویسند با خطوز مختلف نستعلیق و … جملات زندگی مثبت اندیشی و … و گاهی هم پیش آمده که جملات انگلیسی روی خرید تیشرت های درج شده است که شما معنی آن را شاید هنگام خرید متوجه نشده باشید و آن را به تن میکنید… خب باید در این مورد حسابی دقت کنین چرا که جملاتی که روی لباس تن شما نشان داده میشود همان جملاتی هشتند که بیانگر افکار و زندگی شخصی شما خواهد بود. پس در انتخاب خرید تیشرت دقت کنید.

یکی از انواع تی شرت ها تی شرت یقه هفت بسیار زیا میباشد که برای افرادی که دارای قد بلند هستند زیاد پیشنهاد نمیشود و یا کسانی که دارای گردن بلند و استخوانی هستند زیاد نمی آید.. اما در عوض خرید تی شرت یقه هفت برای کسانی که قد نسبتا کوتاه تری دارند بهتر است این نوع تیشرت را برای خرید انتخاب کنند. در مورد خانم ها و تی شرت های یقه هفت باید بگوییم که تی شرت های یقه هفت برای خانم هایی مناسب خواهد بد که دارای بالاتنه بزرگ و نسبتا هیکلی دارد و میخواهند سعی کنند وزن خود را کمتر نشان دهند.

هر جقدر که یقه هفت تی شرت شما پایین تر بیاید سایز سینه ها را کوچکتر از آنچه هستند نشان خواهد داد و خانم ها را لاغر تر نشان میدهند. و به همین دلیل است که این مدل یقه ها برای افرادی که سعی دارند چهره آنان بهتر نمایش داده شود و بدن شان کمتر به چشم بیاید مناسب تر خواهد بود.

سایت خرید تی شرت

از دیگر انواع تی شرت ها , تی شرت های یقه دار است که بسیار شیک و مجلسی هم هستند. البته میتوان گفت که این نوع تی شرت ها اسپورت هم هستند چرا که همه جا میتوانید بپوشید با توجه به طرحی که دارد. در زمان های گذشته تی شرت ها بدون یقه بودند یعنی اصلا یقه ای نداشتند و یا اصطلاحا یقه گرد بودند که در ادامه میگوییم , اما با گذشت زمان تی شرت ها به صورت یقه دار طراحی شدند و حتی مدل های مختلفی از یقه طراحی شد و در حال حاضر پوشیده میشود. خرید تی شرت های یقه دار در رنگ های مختلف به همه توصیه میشود. چرا که همه جا میتوانید از این مدل استفاده کنید.

دیگری خرید تی شرت یقه گرد است که به افرادی که قد بلند دارند پیشنهاد میشود از این مدل تیشرت ها بخرند و در عوض به افرادی که دارای قد کوتاه ویا کمی چاق هستند اصلا این مدل پیشنهاد نمیشود. چرا که قد آن ها را کوتاه تر میکند خرید تیشرت یقه گرد. برای خانم ها تی شرت های یقه گرد زمانی مناسب خواهد بود که بدن آن ها بالاتنه بزرگ و سنگین نداشته باشند. اگر اندام شما کوچک است و میخواهید که برجسته تر نشان داده شوید و دوست دارید که بدن تان به چشم بیاید و اندام ریزی دارید میتوانید از انواع خرید تی شرت یقه گرد استفاده کنید.

از دیگر مدل های تی شرت خرید تی شرت یقه اسکی میباشد این مدل مخصوصا برای زیر لباس بسیار مناسب است مخصوصا فصل سرما که باید گردن را از سرمای هوا محافظت کردو معمولا آقا پسر ها زیاد میلی به پوشیدن این نوع تیشرت ندارند اما ما پیشنهاد میکنیم برای اینکه سلامتی خود را به خطر نیاندازید این مدل خرید تی شرت را نیز از دست ندهید. خرید تی شرت پسرانه ترک از دیگر نمونه کار های سایت تاپ تی شرت میباشد که ما آن را به همه آقا پسر هایی که میخواهند خوشتیپ شوند پیشنهاد میکنیم و باید حتما آن را پرو کنید تا زیبایی خود را نشان دهد. این تیشرت ها به دلیل چسبان بودن و شیک بودن حتما باید پوشیده شود تا خودش را بهتر نشان دهند.

مدل های تیشرت مردانه در سایت خرید تیشرت بسیار موجود است در رنگ ها و طرح های مختلف که میتوانید با گشت و گذاری در سایت خرید آنلاین آنها را مشاهده نمایید. سایت ما به دلیل داشتن جنس های اصل و بدون مشکل و با ارزان ترین قیمت جزو سایت ها برتر خرید تی شرت در ایران میباشد. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل های جدید تی شرت مردانه و پسرانه ترک در سایت خرید تی شرت دیدن کنید و از این مدل ها لذت ببرید در صورتی که هرگونه سوالی در زمینه سایز و جنس تی شرت های سایت دارید میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سوال خود را مطرح نمایید.

خرید تی شرت نخی برند تنها در سایت خرید تی شرت آنلاین. میتوانید نمونه تی شرت ها را در سایت مشاهده کنید. تی شرت های آستین کوتاه و آستین بلند ! خب با انتخاب خرید تی شرت های آستین کوتاه باید بدانید که اول آیا عادت به پوشیدن زیرپوش دارید یا خیر؟! اگر دارید باید به اندازه آستین زیرپوش تان دقت کنید که از لبه آستین تی شرت تان بیرون نزند.خب اگر هم عادت به پوشیدن زیر پوش ندارید شاید اکنون بخواهید از این موضوع صرف نظر کنید چرا که نپوشیدن زیر پوش آن هم در فصل گرما باعث میشود که بدنتان عرق کند و بوی بد به پیراهن شما بگیرد. اگر هم که اهل آستین کوتاه پوشیدن نیستید که خب مشکلی نیست میتوانید با خرید تی شرت آستین بلند سر کنید!

نوع دیگری از تی شرت ها خرید تی شرت شلوغ با داشتن طرح های مختلف و شلوغ است. این مدل های شلوغ تی شرت ممکن است مربوط به برند خاص و یا مدل خاص و سبک خاصی از نقاشی و طراحی باشد و یا شاید قطعه ای باشد که به تصویر کشیده شده است و حتی میتواند طرحی از منظره و … باشد که در هر صورت حرید تی شرت شلوغ و ست کردن آنبا شلوار بسیار سخت تر از آنچه که فکرش را میکنید خواهد بود. اما در هر صورت به نظر من میتوانید اینگونه تی شرت ها را با یک شلوار جین شیک ست کنید و در خیابان و مهمانی و همه جا بپوشید!

یکی از بهترین نوع انتخاب برای تیشرت خرید تیشرت گشاد و نخی است که در فصل های گرم سال غوغا به پا میکند. با پوشیدن این تی شرت ها دیگر در فصل های گرم احساس گرمی نمیکنید و لباس وقتی به تن آدم نمیچسبد آدم کمتر عرق میکند بدنش. جنس این نوع تیشرت ها اغلب نخ و تان میباشد که مناسب برای بهار و تابستان است. البته باید این نکته رو هم خدمت تون عرض کنم که پوشیدن تی شرت های نخی گشاد و کتان و با رنگ های روشن که برای فصل بهار و تابستان بسیار مورد پسند است ممکن است کمی به سن تان بیفزاید اما تحمل کردن گرما بهتر است یا اینکه کمی سن تان اضافه شود ؟! دیگر انتخاب خرید تی شرت با خودتان خواهد بود!

تیشرت ارزان

خرید تی شرت های تنگ و یا چسبنده برای جوانان کشور ما. خرید تی شرت تنگ به آقایون زیاد پیشنهاد نمیشود که آقایون بیشتر گرما رو دریافت میکنند و باعث گرم شدن بیش از اندازه بدن انها و در نتیجه باعث تعرق بالای بدن شان خواهد شد. معمولا خانم ها از خرید تی شرت چسبان استقبال میکنند و به این نوع لباس ها علاقه خاصی نشان میدهند. البته این را هم بگویم که طراح های لباس معمولا در فصل های گرم کلا دور این مدل لباس را خط میکشند چرا که باعث گرمای بیش از اندازه در این فصل و آسیب رساندن به بدن میشود و هم چنین اغلب مردم با مدی راحت خواهند بود که برای آنها سخت نباشد و آنها را اذیت نکند.

خب میرسیم به این موضوع که آیا همه این مدل های تی شرت ها برای همه میتواند مناسب باشد یا خیر. خب باید عرض کنم که بنده بعنوان یک طراح لباش باید بگویم که به طور دقیق نمیتوان گفت که مثلا یقه گرد با همه افراد دارای قد بلند می آید یا نه ؟! یا بالعکس آیا یقه هفت به همه افراد قد کوتاه می آید یا خیر !؟ باید به صورت دقیق تری این انتخاب ها را انجام داد. ممکن است شخصی دارای قد بلندی باشد و عرض شانه ها کوتاه ویا عرض شانه ها بلند در این صورت باید دید که چه مدل تی شرت به این نوع بدن می آید. بنابراین نمیتوان به طورکلی نظری در این راستا داد.

نوع دیگری از تی شرت ها هستند که مدل روی نافی هسنتند . خرید تی شرت روی ناف برای خانم هایی که چاقو تپل هستند به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.این نوع تیشرت هایی که زیر سینه تا شکم را پوشش نمیدهند باید برای خانم های چاق پوشانده شوند و نشان داده نشوند چرا که دیدن شکم های چاق و شلو ول اصلا جالب وزیبا نیست! و لباس ایده آل و زیبایی برای آنها در مهمانی خانم ها نخواهد بود. اگر شکم های خوش فرم و صافی دارید میتوانید از انواع خرید تی شرت بالای ناف استفاده کنید.

سایت خرید تی شرت آنلاین

مدلی دیگر از تی شرت ها که امروزه شاید بسیار دیده باشید که خانوم ها و آقایان مخصوصا به تن میکنند خرید تی شرت بلند است اما این را نمیدانند که برای همه افراد این تی شرت ها مناسب نیست. زنانی که اندام آنها کمی برجستگی دارد میتوانند از این تی شرت ها استفاده کنند و زیبایی اندام آنها را چند برابر خواهد کرد. بیشتر جنس این تی شرت ها از جنسی است که به اندام میچسبد و اگر .اقعا اندامی دارید که سینه و پاها و ران شما به اندازه کافی برجسته نیست و بیش از اندازه استخوانی است پیشنهاد میکنم این تی شرت ها را نخرید چرا که شبیه به افرادی میشوید که انگار تابحال چیزی نخورده اند. اگر اندام لاغری دارید و میخواهید که تی شرتی به تن کنید که به شما بیاید سعی کند خرید تیشرت بلند ای را انتخاب کنید که به بدن شما نچسبد وچسبان نباشد اینگونه میتوانید اندام خود را بهتر از حالت قبلی نشان دهید. در این زمان بد نیست که شما به کمر خود یک کمر بند چرمی پهن هم ببندید و آویزان کنید از روی باسنتان به حالت کمی شل. اینگونه میتوانید ظاهری نسبتا بهتر و جذابتر از مرحله قبل داشته باشید.

مدل تی شرت های جدید طرح تر کنیز میتواند مدلی زیبا و جدید و شیک باشد برای آن عده که دوست دارند به خرید تی شرت های برند بپردازند. شما نیز میتوانید در صورت تمایل از تیشرت های داخل فروشگاه اینترنتی خرید تیشتر ما دیدن نمایید و در صورت تمایل به خرید تی شرت سفارش خود را ثبت کنید. به محض ثبت شدن سفارش خرید شما با توجه به نکاتی که در هنگام خرید ذکر گردید سفارش به محل شما ارسال میشود و پس از آن میتوانید محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

سئو شده توسط: سوپروب